Blog @spiegelsparring De klant heeft meer waarde dan alleen geld. De relatie tussen de WHY van de klant, organisatie en medewerker is hierbij key!: "Het puur en alleen onttrekken van geld aan klanten en focus op met name het verkoopmoment volstaat niet meer. Er dient aandacht gegeven te worden aan het waardecreatie proces voor klanten om zo een balans te vinden tussen waarde voor klant én bedrijf, zie hiernaast.
De gedachte is dat de daadwerkelijke waarde eigenlijk pas wordt gegeven als de klant bereikt wat hij wil. Wat inhoudt dat het gaat om het kijken naar de Customer’s Jobs & outcomes – het doel van de klant en wat deze wil bereiken en de weg daarnaartoe. Iedere organisatie dient dit proces te ondersteunen en zich daar op te richten. Hierbij is het zaak de persoonlijke interactie terug te brengen naar het juiste moment binnen de Customer’s Jobs. De tijd dat een contactcenter het ‘single point of contact’ voor klanten vormt, is niet meer."
'via Blog this'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten